Family -all because two people fell in love

tirsdag 8. januar 2013

Nytt år, nye muligheter!

Det er mange meninger om når man skal "jule ut", bl.a at man skal vente til 13.dag jul.... Jeg elsker å pynte til jul i desember, men må nok innrømme at jeg allerede i romjula begynner å klø i fingrene etter å rydde bort alt av julepynt. Derfor er jeg rimelig rask med å gjøre akkurat dette etter nyttårsaften. I år var det 2.januar som ble ryddedagen, og det er alltid like forfriskende å få bort barnåler, nisser, og alt annet som hører jula til. Det blir så lyst og fint etterpå og man blir klar for å starte på det nye året :) Og så kommer annen pynt mer til sin rett igjen, og kanskje har man fått noe nytt til jul som skal settes frem. Det gjorde jeg! :)


Venninne-julegave: lysestake i tre og løper fra Kremmerhuset -passet perfekt på spisesta vår :) Neppe noen tilfeldighet :)


Sammenplanting fra naboer :) Lekker "tekopp-potte"! Lurer på hva jeg skal plante i den når juleblomstene har blomstret ferdig -tips mottas med takk!! :)


Svigerinne og svoger-julegave: Etasjefat og stjernefat fra RIVIERA MAISON <3! Love it!

Etasjefatet får stå framme på kjøkkenbordet:



Vi har mye å glede oss til i det nye året :) PERMISJON med BABY, BARNEDÅP i mars, KONFIRMASJON i mai, BRYLLUP i juli og når vi er ferdige med alt dette setter vi oss på flyet mot VARMERE STRØK :) Herlig!! 2013 blir nok vårt år! :)

 

1 kommentar:

  1. så fint det var, mange nye fine gaver:)
    herlig med venner som kjenner en!

    håper dere koser dere i barseltilværelsen;)
    nydelig kjøkken, gleder meg til å se det "live"!
    klem!

    SvarSlett